sábado, 31 de janeiro de 2009




Se alguén me preguntara polo libro que lin no último ano que máis me gustou, ese alguén tería bastantes cartas para que o mandara ó carallo. Non son moi partidario das listas nin dos rankings nin de ter que escoller un libro, unha película e un electrodoméstico para levar a unha illa deserta. Pero falando de illas, se ese alguén preguntón tivera a sorte de atoparme no día en que se me dera por respostar unha pregunta tan inquedante como esta, seguramente lle díría: "A illa", de Giani Stuparich. Un gran pouso me deixou a súa lectura. E paréce que non fun o único.

http://www.zarzamorarte.com/2008/05/19/la-isla-de-giani-stuparich-sin-miedo-a-la-muerte/

«Es una pieza literaria que me ha impresionado enormemente, tal vez es lo que -sin saberlo- andaba buscando leer. Es un libro perfecto, una obra maestra.»
Enrique Vila-Matas, El País

«No le sobra ni le falta nada.
Una verdadera joya.»
Joan de Sagarra, La Vanguardia

Finalista del Premio Llibreter 2008

Nenhum comentário:

Postar um comentário